مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 11:502021-10-22سياسي

خنثی سازی تحریم ها اولویت نخست در بازدارندگی اقتصادی است


امام جمعه آرادان با بیان اینکه خنثی سازی تحریم اولویت نخست در بازدارندگی اقتصادی است، گفت: وابستگی تحقیر کننده است اما وقتی مردانه در برابر دشمنان بایستیم آن ها کوتاه می آیند.

- ، حجت الاسلام جلیل شریفی نیا در خطبه های آخرین نماز جمعه مهرماه 1400 آرادان به میزبانی مسجد صاحب الزمان (عج) با اشاره به هفته وحدت و ولادت با سعادت پیامبر (ص)، ابراز کرد: اشتراکات بین مسلمانان بسیار زیاد است و نباید به خاطر اختلافات جزیی، اشتراکات فراموش و بر طبل اختلاف و دو دستگی که خواسته دشمنان است بکوبیم زیرا دشمنان به دنبال چنین فرصت هایی هستند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمود شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی و کسانی که وابسته به سیا و ام آی 6 انگلستان هستند کسانی هستند که خواهان وحدت ما نیستند و بر طبل اختلاف می کوبند تا دودستگی ایجاد شود و اینها مزدوران دشمنان محسوب می شوند، افزود: داعش برای این درست شد که چهره راستین و نورانی اسلام، قرآن و رسول الله (ص) را خشن جلوه بدهند در حالی که داعش خبیث، بسیاری از اهل تسنن را در سوریه و عراق کشتند تا نشان دهند دشمنان اسلام هستند.

جوانان بصیر باشند امام جمعه آرادان با بیان اینکه داعش مسلمانان را به مسلخ برد و لذا باید دانست که این گروه مزدوران آمریکا هستند، ابراز کرد: جوانان ما باید بیدار و بصی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خنثی سازی تحریم ها اولویت نخست در بازدارندگی اقتصادی است

خنثی سازی تحریم ها اولویت نخست در بازدارندگی اقتصادی است