مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 13:552021-10-22سياسي

سفر استاندار هرمزگان به بستک+عکس


استاندار هرمزگان در دومین سفر شهرستانی خود با حضور در جمع مردم بستک و شورای اداری این شهرستان به بررسی مسائل و مشکلات آنان پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی دوستی امروز جمعه 30 مهرماه راهی بستک در غرب استان هرمزگان شد.

این دومین سفر شهرستانی استاندار جدید هرمزگان است که در غرب هرمزگان مورد استقبال احمد جباری نماینده مردم این منطقه و دیگر مسؤولان قرار گرفت.

حضور مهدی دوستی در مزار شهدای گمنام حضور در نشست شورای اداری نشست شورای اداری شهرستان بستک با حضور استاندار هرمزگان، نماینده مردم غرب هرمزگان ، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان، امام جمعه شهرستان بستک، خطیب جمعه شهر بستک و سرپرست فرمانداری بستک برگزار شد.

  مدیران دستگاه های اجرایی، نخبگان، معتمدان و  شوراهای اسلامی نیز در این نشست حضور یافتند.

امام جمعه بستک در شورای اداری: دولت به رونق شهرک صنعتی بستک کمک کند حجت الاسلام قائدی در نشست شورای اداری بستک که با حضور مهدی دوستی استاندار هرمزگان و احمد جباری نماینده مردم غرب هرمزگان برگزار شد، اظهار کرد: رشد و توسعه همواره با وحدت حاصل می شود و از تمام ائمه جمعه، شخصیت های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و نماینده مردم غرب استان میخواهم که با تمام توان از استاندار جدید حمایت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر استاندار هرمزگان به بستک+عکس

سفر استاندار هرمزگان به بستک+عکس