مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 06:202021-10-23حوادث

ثبت 250 پرونده تخلف زیست محیطی در چهارمحال و بختیاری


مدیرکل محیط زیست چهارمحال و بختیاری در خصوص نحوه مواجه با متخلفان زیست محیطی، گفت: قوانین محکمی در این خصوص وجود دارد، ماموران یگان حفاظت محیط زیست استان، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل محیط زیست چهارمحال و بختیاری در خصوص نحوه مواجه با متخلفان زیست محیطی، گفت: قوانین محکمی در این خصوص وجود دارد، ماموران یگان حفاظت محیط زیست استان، به صورت شبانه روز در مناطق مختلف استان نظارت دارند، به طوری که طی شش ماه نخست سال حدود 250 پرونده تخلف در زمینه های مختلف مانند آلورگی محیط زیست، تخریب، شکار و صید غیر مجاز ثبت شده است.

شهرام احمدی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری با کاهش 40 درصدی بارش در مقایسه با میانگین روبرو شده است، اظهار کرد: خشکسالی تاثیر زیادی در محیط زیست طبیعی و انسانی دارد.

مدیرکل محیط زیست چهارمحال و بختیاری افزود: کاهش بارش، کاهش رطوبت خاک و نمناکی زمین، ایجاد گرد و غبار، کم شدن میزان علوفه در مراتع و افزایش احتمال آتش سوزی در جنگل ها و مراتع، بیماری های حیات وحش و تحت تاثیر قرار دادن سیما و منظر محیط زیست .

را به دنبال دارد.

وی یادآور شد: زمانیکه منابع آبی محدود شود، بر عملکرد واحدهای صنعتی، تولیدی و خدماتی اثرگذار خواهد بود، به عنوان مثال غلظت آلاینده ها افزایش پیدا خواهد کرد، مثلا یکی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 250 پرونده تخلف زیست محیطی در چهارمحال و بختیاری

ثبت 250 پرونده تخلف زیست محیطی در چهارمحال و بختیاری