مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 06:352021-10-23سياسي

خودداری هیئت الجزایری از نشستن پشت سر هیئت اسراییلی در کنفرانس آتن


رسانه های الجزایری گزارش دادند که هیئت پارلمانی الجزایری شرکت کننده در کنفرانس اروپایی نمایندگان پارلمان 47 کشور در آتن از نشستن پشت سر اعضای هیئت رژیم صهیونیستی امتناع ورزید.

- رسانه های الجزایری گزارش دادند که هیئت پارلمانی الجزایری شرکت کننده در کنفرانس اروپایی نمایندگان پارلمان 47 کشور در آتن از نشستن پشت سر اعضای هیئت رژیم صهیونیستی امتناع ورزید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرگزاری رسمی الجزایر واج و پایگاه الشروق آنلاین گزارش دادند، هیئت الجزایر که نماینده مجلس ملی این کشور در کنفرانس آتن بود از نشستن در محل اختصاص داده شده به آن و در نزدیکی هیئت صهیونیستی خودداری کرد و خواستار تغییر مکان خود شد و این امر اتفاق افتاد.

در بیانیه مجلس شورای ملی الجزایر تاکید شده بود که یک هیئت پارلمانی در کنفرانس اروپایی روسای پارلمان ها که به همت مجمع پارلمانی شورای اروپا در 21 و 22 اکتبر 2021 (29 و 30 مهر) در آتن پایتخت یونان برگزار شد، شرکت کرده است.

رشید عاشور، رییس کمیسیون امور اقتصادی و مالی مجلس ملی الجزایر ریاست هیئت کشورش را در این کنفرانس به عهده داشت.

بیش از 34 رییس پارلمان و 300 شرکت کننده از 47 کشور عضو شورای اروپا به علاوه اعضای ناظر، کشورهای شریک و کشورهای مدعو از هر دو کرانه دریای مدیترانه در این کنفرانس شرکت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودداری هیئت الجزایری از نشستن پشت سر هیئت اسراییلی در کنفرانس آتن

خودداری هیئت الجزایری از نشستن پشت سر هیئت اسراییلی در کنفرانس آتن