مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 07:352021-10-23حوادث

کشف بیش از یک تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان


فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از درگیری تکاوران پلیس استان با قاچاقچیان مسلح مواد مخدر و دستگیری 2 سوداگر مرگ خبر داد و گفت: در این عملیات بیش از یک تن مواد افیونی کشف شد.

- سردار احمد طاهری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان در تشریح این خبر اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان های ایرانشهر و خاش با اشراف اطلاعاتی و هدایت عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، اعضای یک باند مسلح و سازمان یافته قاچاق مواد افیونی را که قصد انتقال محموله بزرگ مواد مخدر از شهرستان های مذکور به مرکز کشور را داشتند، شناسایی کردند.

وی افزود: در این رابطه عصر دیروز تکاوران پلیس، در قالب چند تیم عملیاتی با رصد مناطق صعب العبور بین 2 شهرستان ایرانشهر و خاش ، این باند مسلح را که با یک دستگاه پژو پارس و یک دستگاه سواری پراید در حال جابه جایی محموله مواد مخدر در یکی از محورهای فرعی شهرستان ایرانشهر بودند، روییت و به آنها دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ که خود را در محاصره پلیس دیدند با تیراندازی به سمت مأموران قصد فرار از محل را داشتند که بر اثر آتش پر حجم تکاوران پلیس، عرصه را بر خود تنگ دیده و با رها کردن خودروها به سمت ارتفاعات های منطقه متواری شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از یک تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

کشف بیش از یک تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان