مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 09:352021-10-23بين الملل

انتقال مخفیانه ده ها خانواده داعشی از اردوگاه الهول سوریه به موصل


یک منبع آگاه امنیتی در عراق از انتقال مخفیانه ده ها خانواده داعشی از اردوگاه الهول سوریه به یک اردوگاه در موصل تحت نظارت دولت مرکزی و آمریکا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک منبع آگاه امنیتی در عراق از انتقال مخفیانه چندین خانواده داعشی از اردوگاه الهول سوریه به استان نینوی در عراق خبر داد.

وی در گفت وگو با پایگاه خبری المعلومه تصریح کرد که اخیرا ده ها خانواده داعشی از اردوگاه الهول در سوریه به اردوگاه الجدعه در نینوی به صورت مخفیانه منتقل شده اند و این اقدام که با حمایت ایالات متحده با هماهنگی دولت مرکزی صورت گرفته، بدون اعلام رسانه ای صورت گرفته است.

این منبع افزود: اردوگاه الهول همچنان برای امنیت و ثبات مناطق غربی تهدید به شمار می رود و افراد بازداشت شده از خانواده های داعشی از مهمترین افراد تحت تعقیب نیروهای امنیتی هستند .

یک مقام مسئول بلندپایه محلی در استان الانبار نیز پیشتر از انتقال 96 خانواده تروریست های داعش از الهول به اردوگاه الجدعه در استان نینوی خبر داده بود.

اردوگاه الهول، در 15 کیلومتری مرزهای مشترک سوریه و عراق واقع شده و  بزرگترین اردوگاه عناصر داعش در عراق و سوریه محسوب می شود که تحت کنترل  نیروهای دموکراتیک سوریه (قسد) وابسته به آمریکا، قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال مخفیانه ده ها خانواده داعشی از اردوگاه الهول سوریه به موصل

انتقال مخفیانه ده ها خانواده داعشی از اردوگاه الهول سوریه به موصل