مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 10:152021-10-23حوادث

کلاهبرداری به عنوان خبره ارز دیجیتال


متهم پس از دستگیری تحت بازجویی قرار گرفت و در جریان آن به جرم خود یعنی کلاهبرداری از شهروندان در پوشش کارشناس خبره بازار رمز ارز اعتراف کرد.

- رییس پلیس فتای تهران بزرگ از بازداشت فردی که در پوشش خرید ارز دیجیتال اقدام به کلاهبرداری از شهروندان کرده بود، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،سرهنگ داوود معظمی گودرزی درباره دستگیری این فرد گفت: مدتی قبل یکی از شهروندان به پلیس فتا مراجعه و اعلام کرد که چندی پیش از طریق فضای مجازی با فردی که خود را متخصص و کارشناس خبره ارزهای دیجیتال مطرح کرده بود، آشنا شده و این فرد مدعی شده که می تواند با خرید ارز دیجیتال طی مدتی کوتاه سود کلانی به مالباخته پرداخت کند.

وی ادامه داد: شاکی نیز پس از مدتی به این فرد اعتماد کرده و سه میلیارد ریال از سرمایه اش را در اختیار این فرد قرار داده است، اما پس از واریز وجه دیگر هیچ پاسخی به تماس های شاکی نداده و در این هنگام بوده که متوجه شده مورد کلاهبرداری قرار گرفته است.

گودرزی با بیان اینکه رسیدگی به این موضوع با فوریت در دستور کار ماموران پلیس فتا قرار گرفت، گفت: ماموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی و بهره گیری از مهندسی معکوس موفق به شناسایی متهم این پرونده شده و پس از اخذ مجوز از مقام قضایی این فرد را در مخفیگاهش در یکی از مناطق جنوبی شهر تهران دستگیر و به مقر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری به عنوان خبره ارز دیجیتال

کلاهبرداری به عنوان خبره ارز دیجیتال