مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 10:152021-10-23پزشكي

تشخیص به موقع، شاه کلید درمان سرطان سینه/ بانوان معاینات منظم را فراموش نکنند


تشخیص زودهنگام سرطان می تواند بسیار کمک کننده باشد زیرا اگر سرطان سینه را در مرحله اول تشخیص دهیم شاید یک جراحی و پرتو درمانی برای بیمار کفایت کند و میزان بهبود نیز بالای 90 درصد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان با توجه به نقش محوری زنان در هر جامعه و اهمیت سلامتی آنان، هفته آخر مهر ماه هر سال به نام هفته ملی سلامت بانوان ایران (سبا) نام گذاری شده است و این مناسبت فرصتی مناسب برای توجه بیشتر مردم و مسؤولان به سلامت بانوان و تاثیر آن بر سلامت خانواده و جامعه است.

امروز سرطان یکی از معضلات سلامت جهان شناخته شده و همه ساله در سراسر دنیا هزینه های بسیاری صرف تحقیقات آن می شود و از مهم ترین دلایل مرگ و میر در جهان هم به شمار می آید، این درحالی است که سومین علت مرگ و میر در کشور ما نیز سرطان است.

شیوه غلط زندگی سبب شده سرطان ها به عنوان یک مشکل بهداشتی جدی در سطح جهان مطرح و رشد صعودی آمار مبتلایان به طور نگران کننده ای مشاهده شود؛ پایین آمدن سن شیوع برخی سرطان ها از جمله سرطان سینه در دختران و خانم های جوان نیز معضل دیگری است که سازمان های بهداشتی و تحقیقاتی در مورد آن هشدار داده اند.

یکی از موضوعات مهم و قابل بحث در این مناسبت بیماری سرطان سینه است؛ سرطان سینه شایع ترین نوع سرطان و اصلی ترین عامل مرگ ومیر ناشی از سرطان در زن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشخیص به موقع، شاه کلید درمان سرطان سینه/ بانوان معاینات منظم را فراموش نکنند

تشخیص به موقع، شاه کلید درمان سرطان سینه/ بانوان معاینات منظم را فراموش نکنند