مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 12:352021-10-23سياسي

بیش از هفتاد درصد از اقدامات طرح ملی حفظ قرآن انجام نشده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، محمدمهدی بحر العلوم حافظ قرآن کریم و مسئول دبیرخانه ستاد ملی طرح حفظ قرآن در خصوص فعالیت های قرآنی در عرصه حفظ قرآن گفت: - بحر العلوم: بیش از هفتاد درصد اقدامات ستاد طرح ملی حفظ انجام نگرفته لذا روند تربیت حافظان قرآنی با خلل روبه رو شده است و هم اکنون تعداد حافظان قرآن کل کشور زیر صد هزار نفر هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، محمدمهدی بحر العلوم حافظ قرآن کریم و مسئول دبیرخانه ستاد ملی طرح حفظ قرآن در خصوص فعالیت های قرآنی در عرصه حفظ قرآن گفت: مطالبه مقام معظم رهبری در خصوص فعالیت های قرآنی مکرر بوده و هست، اما آن مطالبه ای که جدی تر از بقیه در بیان مطالبه ده میلیون حافظ در سال 1390 بود.

در سال 1396 ستاد ملی حفظ تشکیل شد، یک سال دبیرخانه اش در شورای توسعه فرهنگ قرآنی بود، اما از اردیبهشت سال 98 دبیرخانه به سازمان اوقاف منتقل شد.

بیش از هفتاد درصد از اقدامات طرح ملی حفظ قرآن انجام نشده است وی ادامه داد: بر اساس پایشی که انجام شد ازلحاظ خروجی و دستاورد از هر دو جهت عقب هستیم.

بیش از هفتاد درصد اقدامات ستاد طرح ملی حفظ اصلاً انجام نشده است و مقداری از اقدامات در مسیر اجرا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از هفتاد درصد از اقدامات طرح ملی حفظ قرآن انجام نشده است

بیش از هفتاد درصد از اقدامات طرح ملی حفظ قرآن انجام نشده است