مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 12:352021-10-23سياسي

اولویت های کشور از نظر شورای سیاستگذاری حزب ندای ایرانیان


در جلسه شورای سیاست گذاری حزب ندای ایرانیان «بحران کرونا»، «زلزله در اندیکا»، «طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی و ساماندهی پیام رسان های اجتماعی» و «گرانی کالاهای اساسی» مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

- در جلسه شورای سیاست گذاری حزب ندای ایرانیان بحران کرونا ، زلزله در اندیکا ، طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی و ساماندهی پیام رسان های اجتماعی و گرانی کالاهای اساسی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ابتدای این جلسه بحران کرونا و آخرین وضعیت واکسیناسیون کرونا در ایران و احتمال وقوع پیک ششم کروناویروس مورد بررسی قرار گرفت.

اعضای شورای سیاست گذاری حزب ندای ایرانیان از عملکرد رییس جمهور و وزارت بهداشت در واکسیناسیون کرونا تقدیر کرده و خواستار ادامه واردات واکسنِ مطمئن کرونا تا تحقق ایمنی جمعی در ایران شدند.

همچنین نسبت به شتاب زدگی در بازگشایی مدارس و دانشگاه ها و رفع محدودیت های کرونایی هشدار داده و اعلام کردند اقدامات پیشگیرانه قبل از شروع پیک ششم کروناویروس اتفاق بیفتد.

همچنین اعضای این حزب در ادامه خواستار پیگرد قضایی سعید نمکی، وزیر سابق بهداشت و همکاران او به دلیل کوتاهی در خرید و واردات واکسن کرونا شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت های کشور از نظر شورای سیاستگذاری حزب ندای ایرانیان

اولویت های کشور از نظر شورای سیاستگذاری حزب ندای ایرانیان