مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 12:502021-10-23فرهنگي

حضور 11 گروه نمایشی در دو بخش ویژه و جشنواره جشنواره ها


دبیر پانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان از حضور پنج گروه نمایشی در بخش ویژه و شش گروه در بخش جشنواره جشنواره های این رویداد هنری خبر داد.

- اظهار کرد: پانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان از پنجم تا دهم آبان ماه 1400 در شهرستان مریوان برگزار می شود.

وی افزود: در بخش ویژه این جشنواره، نمایش مفرد غایب بر اساس طرح، ایده و به کارگردانی هادی کیانی از خمینی شهر، نمایش خاتون بر اساس طرح، ایده و به کارگردانی مهرداد هواسی پور از ایلام، نمایش چند امضا بر تنگ بلور بر اساس طرح و ایده کورش شمس و به کارگردانی علیرضا شمس از اصفهان، نمایش کورپه شیرینم بر اساس طرح، ایده و به کارگردانی سعید ذبیحی از کرمانشاه و نمایش یادآوری بر اساس طرح و ایده کورش نیک پیام و به کارگردانی پویان عطایی از اصفهان حضور خواهند داشت.

رستمی اعلام کرد: در بخش جشنواره جشنواره ها نیز نمایش مضحکه در مضحکه بر اساس طرح، ایده و به کارگردانی سمیه مهری از تهران شرکت کننده در جشنواره بین المللی تئاتر فجر و نمایش داشتن یا نداشتن بر اساس طرح، ایده و به کارگردانی مرجان قاسمی از دهلران شرکت کننده در جشنواره شرهانی حضور خواهند داشت.

وی افزود: همچنین در این بخش نمایش خنیاگر بر اساس طرح، ایده و به کارگردانی امین سنجربیگی از کرج شرکت کننده در جشنواره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 11 گروه نمایشی در دو بخش ویژه و جشنواره جشنواره ها

حضور 11 گروه نمایشی در دو بخش ویژه و جشنواره جشنواره ها