مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 06:002021-10-24ورزشي

فوق ماراتن مستند ورزشی نیست


کارگردان «فوق ماراتن» می گوید ممکن است پوسته ظاهری این مستند، یک پوسته ورزشی تلقی شود و حتی اگر فردی تیزری از این مستند را تماشا کند، تصور می کند «فوق ماراتن» مستندی ورزشی است چراکه کار قهرمان «فوق ماراتن» دویدن است و به واسطه آن دوست دارد طبقه اجتماعی .

- کارگردان فوق ماراتن می گوید ممکن است پوسته ظاهری این مستند، یک پوسته ورزشی تلقی شود و حتی اگر فردی تیزری از این مستند را تماشا کند، تصور می کند فوق ماراتن مستندی ورزشی است چراکه کار قهرمان فوق ماراتن دویدن است و به واسطه آن دوست دارد طبقه اجتماعی اش را تغییر بدهد اما به هیچ عنوان نمی توان این مستند را مستندی ورزشی تلقی کرد.

سعید کشاورز در گفتگو با ایسنا درباره ایده شکل گیری این مستند که از سوم شهریورماه روی پرده سینماهای هنروتجربه رفته است به ایسنا گفت: اوایل سال 94 در اخبار صداوسیمای مرکز فارس خبری را مبنی بر ثبت یک رکورد توسط مرد روستایی که در سطح دنیا ویژه و ایشان را قهرمان فوق ماراتن دنیا معرفی کرده بود، شنیدم که توجه من را به خود جلب کرد و توانستم مرد روستایی را که سوژه مستند فوق ماراتن است، پیدا و با ایشان صحبت کنم.

جذابیت این کاراکتر من را به سمت تولید این مستند سوق داد و من به فاصله یک هفته پس از آشنایی با سوژه تولید مستند را آغاز کردم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوق ماراتن مستند ورزشی نیست

فوق ماراتن مستند ورزشی نیست