مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 07:252021-10-24سياسي

مشاور امور ایثارگران استاندار بوشهر منصوب شد


️استاندار بوشهر، یوسف دشتی را به عنوان مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران استانداری بوشهر منصوب و معرفی کرد.

- ایسنا/بوشهر ️استاندار بوشهر، یوسف دشتی را به عنوان مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران استانداری بوشهر منصوب و معرفی کرد.

احمد محمدی زاده در آیین تکریم و معارفه مشاور استاندار بوشهر در امور ایثارگران با تبریک میلاد با سعادت حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق علیه السلام خدمات رسانی به جامعه ایثاری را امری مهم دانست و اظهار کرد: ایثارگران در عرصه های مختلف از جمله 8 سال دفاع مقدس حماسه های گوناگونی خلق کردند و این رشادت ها تا همیشه ماندگار است.

وی تبیین رشادت ها و حماسه آفرینی رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس به ویژه برای نسل ها که آن دوران جنگ تحمیلی به یاد ندارند را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: رشادت رزمندگان سبب اقتدار و عزت ایران اسلامی شد و قدردانی از خدمات ایثارگران یک ضرورت است.

استاندار بوشهر فرهنگ جهاد و شهادت را سبب ماندگاری و تقویت نظام اسلامی ایران دانست و تصریح کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.

محمدی زاده با بیان اینکه سید علی موسوی نژاد مشاور پیشین استاندار در امور ایثارگران، شخصیت فرهنگی، محقق، مورد احترام است گفت: وی در عرصه های سیاسی، اجت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاور امور ایثارگران استاندار بوشهر منصوب شد

مشاور امور ایثارگران استاندار بوشهر منصوب شد