مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 07:452021-10-24سياسي

وحدت باید بر محور ولایت باشد


امام جمعه طبس با اشاره به اهمیت وحدت در جهان اسلام و حفظ آن از طریق خواص جامعه گفت: وحدت باید بر محور ولایت باشد.

- حجت الاسلام محمدرضا محمدی در گفتگو با خبرنگار مه، وحدت را در دین اسلام دارای جایگاهی ویژه دانست واظهارکرد: آیاتی فراوانی از قرآن کریم این مهم را مورد تأکید قرار داده اند.

وی ادامه داد: افزون بر این آیات، آیاتی درباره اصلاح در امور مؤمنان، امت واحده، امت وسط و تنازع نداشتن در موارد مختلف نیز از جمله آن ها به شمار می آید که از آیات مربوط به وحدت شمرده می شوند.

وی ادامه داد: در آیاتی از قرآن که به مسأله وحدت پرداخته شده است، می فرماید اگر وحدت در میان مردم از بین برود، جایگاه اجتماعیشان از بین خواهد رفت و تأثیرگذار نخواهند بود.

منویات رهبری نصب العین قرار گیرد حجت الاسلام محمدی با اشاره به موضوع وحدت در اندیشه امام خمینی (ره) ابراز داشت: امام خمینی (ره) اساس انقلاب اسلامی بر وحدت دانسته و می فرمایند تفرقه میان مسلمانان نتایج بسیار ذلت باری به وجود آورده است که شاید جبران آن هرگز امکان پذیر نباشد، زیرا اجانب بر مسلمانان سلطه یافته و جوامع اسلامی را تحت سلطه استعماری خود قرار داده اند .

وی با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه من از قدیم این اعتقاد و تفکر را درباره اتحاد جهان اسلام داشتم و آن را یک کار استرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحدت باید بر محور ولایت باشد

وحدت باید بر محور ولایت باشد