مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 08:252021-10-24اقتصادي

پرداخت تسهیلات اشتغالزایی کمیته امداد به متقاضیان با سود 4 درصد


رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان زابل گفت: در طرح هدفمند پرداخت تسهیلات اشتغالزایی کمیته امداد امام خمینی، به هر یک از متقاضیان واجد شرایط مبلغ یک میلیارد ریال وام قرض الحسنه با سود 4درصد و بازپرداخت دراز مدت پرداخت می شود.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان زابل گفت: در طرح هدفمند پرداخت تسهیلات اشتغالزایی کمیته امداد امام خمینی، به هر یک از متقاضیان واجد شرایط مبلغ یک میلیارد ریال وام قرض الحسنه با سود 4درصد و بازپرداخت دراز مدت پرداخت می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- احمد لواسانی افزود: برای این موضوع، مبلغ 310 میلیارد ریال فقط به شعبه زابل اختصاص داده شده است که امیدواریم با این اعتبار، مقدمات اشتغالزایی حدود 350 نفر از افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره)، دراین شهرستان فراهم شود.

وی با بیان اینکه، پرداخت طرح تسهیلات اشتغالزایی امداد شامل چند گروه می شود، اضافه کرد: 70 درصد تسهیلات اشتغال ویژه مددجویان و خانواده های تحت پوشش آنان می باشد که تشریفات قانونی در مورد 10درصد از سرجمع این اعتبارات، جهت زنان سرپرست خانواری که مشکل ضمانت دارند، از طریق کمیته امداد امام خمینی انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت تسهیلات اشتغالزایی کمیته امداد به متقاضیان با سود 4 درصد

پرداخت تسهیلات اشتغالزایی کمیته امداد به متقاضیان با سود 4 درصد