مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 08:302021-10-24اقتصادي

افتتاح 1860 واحد مسکن محرومان در لرستان


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان گفت: از مجموع دو هزار واحد مسکن محرومان در استان، هزار و 860 واحد به بهره برداری رسیده است.

- ، مسعود رضایی در سخنانی اظهار داشت: از سال 98 تا کنون، 21 هزار واحد روستایی در قالب مسکن محرومین، بازسازی مناطق سیل زده و بهسازی مسکن روستایی در دست اقدام داشته است.

وی عنوان کرد: خوشبختانه لرستان یکی از استان ها موفق و پیش رو در این رابطه است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان با اشاره به رتبه دوم لرستان در بحث مقاوم سازی واحدهای روستایی افزود: نرم کشوری در این رابطه 48 درصد و لرستان بالای 80 درصد است.

رضایی، گرانی مصالح ساختمانی را علت عدم تکمیل برخی واحدهای روستایی در استان برشمرد و گفت: با توجه به پیگیری های انجام شده، یک سری پیشنهادت را برای تکمیل این واحدها به مقامات استانی و ملی ارائه داده ایم.

وی بر ضرورت استفاده از کمک خیرین و نهادهای حمایتی در این رابطه تاکید کرد و گفت: از دو هزار واحد مسکن محرومین، هزار و 860 واحد را افتتاح کرده ایم و 140 واحد نیز نیمه تمام است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان افزود: از حدود 13 هزار واحد روستایی که قرار بوده بازسازی شوند، 12 هزار و 900 واحد تکمیل شده و تعدادی به عللی از جمله گرانی مصالح ساختمانی، اختلافات بین پیمانکار و کارفرما، زیربنای بالا و اضاف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 1860 واحد مسکن محرومان در لرستان

افتتاح 1860 واحد مسکن محرومان در لرستان