مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 08:502021-10-24سياسي

جوان تبریزی رکورد حفظ اعداد در جهان را شکست


محمدرضا حسن زاده که دو سال قبل نیز رکورد یک خانم هندی را در حفظ کلمات در یک دقیقه شکسته بود امروز هم در حضور مشاور ایرانیان برای ثبت رکورد در گینس موفق شد رکورد قبلی حفظ اعداد را هشت رقم افزایش دهد.

- خبرگزاری فارس- معصومه درخشان: همزمان با سالروز ولادت حضرت پیامبراکرم (ص) و امام جعفر صادق ( ع)مراسم رکورد زنی حافظه توسط  محمدرضا حسن زاده جوان تبریزی برگزار شد و رکورد قبلی که متعلق به یک مرد هندی بود شکسته شد.

   در تالار اندیشه سازمان پارکها و فضای سبز واقع در بوستان ائل گلی تبریز همه مقدمات مهیا شده بود تا محمدرضا حسن زاده یک بار دیگر حافظه خود را محک زده و تمام تکنیک های خانواده مخصوصا پدر و مادر مهربان و زحمتکش خود هدیه دهد.

  محمدرضا حسن زاده که در دوران تحصیل به علت شیوه های غلط و ناکارآمد آموزشی در مدارس علاقه ای به درس و تحصیل نداشت و تجربه اخراج از مدرسه را نیز در کارنامه آموزشی خود دارد دو سال پیش در اولین رکورد حافظه لقب مرد حافظه دنیا را به خود اختصاص داد.

 به علت رعایت شیوه نامه ها و پروتکل های بهداشتی تالار اندیشه با نصف ظرفیت خود پذیرای مهمانان بود و مهمانان با رعایت دستورات بهداشتی وارد می شدند.

  جلسه با حضور خانم حکیمه غفوری رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تبریز و آقای دشمن زیاری مشاور ثبت رکورد ایرانیان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوان تبریزی رکورد حفظ اعداد در جهان را شکست

جوان تبریزی رکورد حفظ اعداد در جهان را شکست