مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 14:452021-10-24ورزشي

توجه به ورزش، سلامت و نشاط جامعه را تضمین می کند


رییس جمهور با تأکید بر ضرورت حمایت از ورزش پهلوانی، قهرمانی و همگانی در کشور، گفت: ورزش باید به جایگاه بالاتری ارتقا پیدا کند و بی تردید با همت مسئولان و ورزشکاران این کار امکان پذیر است.

- رییسی در مراسم اهدای بازوبند پهلوانی و تجلیل از مدال آوران المپیک و پارالمپیک: توجه به ورزش، سلامت و نشاط جامعه را تضمین می کند رییس جمهور با تأکید بر ضرورت حمایت از ورزش پهلوانی، قهرمانی و همگانی در کشور، گفت: ورزش باید به جایگاه بالاتری ارتقا پیدا کند و بی تردید با همت مسئولان و ورزشکاران این کار امکان پذیر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید ابراهیم رییسی عصر امروز (یکشنبه) در مراسم اهدای بازوبند پهلوانی سال 1400 و تجلیل از مدال آوران المپیک و پارالمپیک توکیو 2020، با تبریک میلاد با سعادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) با اشاره به قدمت و ارزش ورزش پهلوانی در کشور، گفت: ورزش پهلوانی با فتوت، جوانمردی، توجه به ضعیفان و با مفاهیم عالی عبادی و توکل به خداوند همراه است و همه باید به گسترش آن کمک کنند.

رییس جمهور با اشاره به اینکه ایران از ظرفیت ها و جوانان بااستعدادی در عرصه ورزش قهرمانی برخوردار است، گفت: در کنار ورزش پهلوانی باید به ورزش قهرمانی و حرفه ای نیز توجه شود و جوانان و ورزشکاران کشور با همت پولادین خود می توانند در این عرصه در دنیا نام آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به ورزش، سلامت و نشاط جامعه را تضمین می کند

توجه به ورزش، سلامت و نشاط جامعه را تضمین می کند