مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 05:252021-10-25سياسي

استاندار جدید گلستان از بدنه مدیریتی نیروهای انقلابی بومی استفاده کند


مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) گرگان گفت: در دولت یازدهم و دوازدهم به نیروی انقلابی بومی توجه نشده و انتظار می رود استاندار جدید از بدنه مدیریتی از این نیروها استفاده کند.

- حجت الاسلام محسن طاهری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: مشکلات اقتصادی، آسیب های ناشی از شیوع بیماری کرونا، مسائل و آسیب های اجتماعی و فرهنگی از جمله مسائلی موجود در کشور و به ویژه استان گلستان بوده و در حال حاضر شاخص های اقتصادی گلستان در مقایسه با سایر استان های کشور بسیار پایی است.

وی تصریح کرد: باوجود اینکه استان گلستان به لحاظ شرایط و موقعیت خوب کشاورزی، دارا بودن مرز مشترک با کشورهای همسایه، شرایط اقلیمی و ظرفیت گردشگری ظرفیت های بالقوه زیادی دارد اما متاسفانه در این سال ها در این حوزه ها رشد چندانی نداشته و توجه خاصی نشده است.

مدیر و دوازدهم متاسفانه به نیروهای بومی و انقلابی استان توجه خاصی نشد طاهری گفت: قطعا دولت و ریاست محترم جمهور برای رفع مشکلات اقتصادی و سایر معضلات برنامه ریزی دقیقی انجام دادند و انتظار می رود استاندار محترم گلستان نیز در این حوزه ها تدابیر ویژه ی بیندیشند.

وی با اشاره به وجود نیروهای بومی و انقلابی در گلستان بیان کرد: در دولت یازدهم و دوازدهم متاسفانه به نیروهای بومی و انقلابی استان توجه خاصی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار جدید گلستان از بدنه مدیریتی نیروهای انقلابی بومی استفاده کند

استاندار جدید گلستان از بدنه مدیریتی نیروهای انقلابی بومی استفاده کند