مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 05:302021-10-25فرهنگي

از دغدغه گذران زندگی تا حسرت اسکار


یاسر طالبی با بیان اینکه گرفتن تاییدیه اسکار جشنواره فیلم کوتاه تهران برای فیلمساز ایرانی یک حسرت بود، بیان کرد: در حال حاضر تامین بودجه ساخت و تولید فیلم و گذران زندگی برای فیلمسازان مهمترین اتفاقی است که می تواند رخ دهد و این درحالی است که هیچ جشنواره .

- یاسر طالبی با بیان اینکه "گرفتن تاییدیه اسکار جشنواره فیلم کوتاه تهران برای فیلمساز ایرانی یک حسرت بود، بیان کرد: در حال حاضر تامین بودجه ساخت و تولید فیلم و گذران زندگی برای فیلمسازان مهمترین اتفاقی است که می تواند رخ دهد و این درحالی است که هیچ جشنواره در ایران این کار را انجام نمی هد.

کارگردان فیلم کوتاه مستند تنها نخواهم ماند که امسال در بخش بین الملل جایزه بهترین مستند جشنواره فیلم کوتاه تهران را گرفت در گفت وگو با ایسنا بیان کرد: من به عنوان فیلمسازی که به واسطه آثارم در جشنواره های معتبر دنیا شرکت کردم، به نظرم گرفتن تاییدیه اسکار جشنواره فیلم کوتاه تهران برای فیلمساز ایرانی یک حسرت بود.

زیرا با یک جستجو ساده می توانستی ببینی که در هند و ترکیه و دیگر کشورهای همسایه ما جشنواره هایی برگزار می شود که آنها نیز این تاییدیه را دریافت کرده اند.

در حالی که سینمای ایران در مدیوم های فیلم کوتاه و مستند و حتی داستانی در دنیا حرفی برای گفتن دارند و شناخته شده و حرفه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از دغدغه گذران زندگی تا حسرت اسکار

از دغدغه گذران زندگی تا حسرت اسکار