کارگاه آموزشی آشنایی با دیجیتال مارکتینگ در اردبیل برگزار شدکارگاه آموزش مجازی «آشنایی با دیجیتال مارکتینگ» از مجموعه برنامه های شتابدهی کسب و کارهای فناورانه جوانان به همت مرکز نوآوری و شتاب دهی جهاددانشگاهی استان اردبیل برگزار شد. - ایسنا/اردبیل کارگاه آموزش مجازی آشنایی با دیجیتال مارکتینگ از مجموعه برنامه های شتابدهی کسب و کارهای فناورانه جوانان به همت مرکز نوآوری و شتاب دهی جهاددانشگاهی استان اردبیل برگزار شد. در این کارگاه که دوم آبان برگزار شد، مدرس دوره های کارآفرینی و برندینگ گفت: مارکتینگ ریسرچ یا تحقیقات بازاریابی مجموعه ای از فرآیندهاست که تولید کننده، مشتریان و مصرف کننده نهایی را از طریق جمع آوری اطلاعات به هم متصل می کند. فرشید احدی، تحقیقات بازار را یکی از موثرترین راه ها برای پیدا کردن بینش نسبت به مشتریان و رقیبان در صنعت عنوان و خاطرنشتن کرد: این اطلاعات برای تعریف فرصت و تهدید، ارزیابی فعالیت ها و درک بهتر نسبت به فرآیند بازاریابی و بهبود آن مورد استفاده قرار می گیرد وی با بیان اینکه هدف از تحقیقات بازار به دست آوردن اطلاعاتی است که در تصمیم گیری های کسب وکار مهم هستند، خاطرنشان کرد: برای تصمیمات کسب وکارهای کوچک به منظور ورود به حوزه ای جدید یا تولید محصولات جدید، تحقیقات بازار بسیار مهم و تأثیرگذار است. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |