مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 06:252021-10-25حوادث

شکارچیان آهو در زنجان دستگیر شدند


رییس منطقه حفاظت شده سرخ آباد زنجان، گفت: سه شکارچی متخلف بومی استان که به قصد شکار آهو در منطقه فیله خاصه به کمین نشسته بودند از سوی محیط بانان به دام قانون افتادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، غلامرضا عباسی، روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این شکارچیان غیرمجاز، سپیده دم روز یکشنبه /دوم آبان ماه/ به منظور شکار آهو وارد منطقه شده بودند که پس از گزارش واصله مبنی بر حضور شکارچیان در این منطقه، بلافاصله محیط بانان راهی محل شده و آنها را قبل از شکار این گونه جانوری شاخص دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: این شکارچیان متخلف با مشاهده محیط بانان با استفاده از یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس از محل متواری شدند اما پس از 1/5 ساعت تعقیب و گریز بالاخره در دام قانون افتادند.

عباسی با بیان اینکه یک قبضه سلاح شکاری گلوله زنی، چهار تیر فشنگ و یک دستگاه دوربین چشمی از این سه شکارچی خاطی به دست آمد، اظهار داشت: این شکارچیان غیرمجاز برای اعمال قانون به مراجع قضایی معرفی شدند.

رییس منطقه حفاظت شده سرخ آباد زنجان، تعداد آهوان این منطقه را بین 600 تا 700 راس اعلام کرد و گفت: حفظ و حراست از حیات وحش که جزیی مهم از طبیعت محسوب می شوند بر عهده همگان است و انتظار می رود مردم منطقه بیش از پیش محیط بانان را در این امر مهم یاریگر باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکارچیان آهو در زنجان دستگیر شدند

شکارچیان آهو در زنجان دستگیر شدند