مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 06:252021-10-25اقتصادي

تحول در اینشورتک کشور با همکاری بیمه تجارت نو و ایران کیش


در بیمه موبایل امکان تایید سلامت دستگاه ها به صورت آنلاین فراهم شده است.

- تحول در "اینشورتک" کشور با همکاری بیمه تجارت نو و ایران کیش در بیمه موبایل امکان تایید سلامت دستگاه ها به صورت آنلاین فراهم شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام ایران کیش، محصول شارژ بیمه و بیمه موبایل بیمه تجارت نو با همکاری ایران کیش و پات لایف رونمایی شد.

پات لایف در بستر خود تمام جوانب را دیده است خرید این سرویس ها از این پس از طریق USSD ایران کیش و تا چند روز دیگر از طریق اپلیکیشن پات لایف میسر است.

فرصتی دست داد تا با دکتر نیما نوراللهی مدیرعامل بیمه تجارت نو دراین باره به گفتگو بنشینیم و از آینده محصولات درحوزه همکاری های با ایران کیش بپرسیم .

* جناب نوراللهی ! آنچه که اخیرا تحت عنوان شارژ بیمه و بیمه موبایل تجارت نو روی بسترهای ایران کیش شکل گرفته چه امکانی را برای مردم فراهم می کند؟ رونمایی از محصول فروش آنلاین بیمه نامه موبایل یکی از سختی های صدور بیمه نامه برای تجهیزات الکترونیکی که صحت و سقم این تجهیزات از لحاظ سلامت بود را حل می کند.

نرم افزاری که اخیرا رونمایی شد این امکان را به مشتریان ما و خریداران و متقاضیان این بیمه نامه میدهد که در کوتاهترین زمان ممکن و بدون اینکه به جایی مراجعه کنند تا دستگاه الکترونیکی خودشان را برای تایید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحول در اینشورتک کشور با همکاری بیمه تجارت نو و ایران کیش

تحول در اینشورتک کشور با همکاری بیمه تجارت نو و ایران کیش