الزام اپراتورها به اطلاع رسانی قبل از قطع تلفن ثابتمطابق با اعلام رگولاتوری، شرکت مخابرات ایران و اپراتورهای تلفن ثابت ملزم هستند پیش از قطع خطوط تلفن ثابت به علت بدهی به مشترکین اطلاع رسانی کنند. - به نقل از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، سیدمحمد امامی مدیرکل دفتر نظارت بر خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات این سازمان در این باره گفت: تمامی اپراتورهای دارای پروانه تلفن ثابت بر اساس مصوبه 3-207 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات باید پس از سپری شدن دوره صورتحساب گیری و رسیدن به 80 درصد حد نصاب کارکرد، پیش از قطع خطوط تلفن ثابت به مشترک اطلاع رسانی کنند. وی درباره حد نصاب کارکرد خطوط تلفن ثابت افزود: برای خطوط تلفن ثابت بدون مبلغ سپرده و تضمین پرداخت، اگر کارکرد خطوط به 80 درصد حد نصاب برسد، اپراتور باید به مشترک اطلاع رسانی کرده و حداقل 24 ساعت زمان را به عنوان مهلت پرداخت بدهی تعیین کند. امامی درباره خطوط تلفن ثابت دارای مبلغ سپرده یا تضمین پرداخت تصریح کرد: بر اساس این مصوبه، چنانچه کارکرد این دسته از خطوط به حد نصاب کارکرد برسد، اپراتور باید ابتدا نسبت به اطلاع رسانی به مشترک و تعیین زمان 72 ساعت جهت پرداخت اقدام کند. در صورتی که کارکرد خط به میزان مبلغ سپرده یا تضمین پرداخت نرسد، مشترک می تواند تا پایان دوره صورتحساب گیری و مهلت های تعیین شده برای پرداخت مبلغ کارکرد خ برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |