مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 07:152021-10-25سياسي

بررسی تأثیر تحولات جمهوری آذربایجان و حکومت طالبان بر امنیت ملی ایران در خانه احزاب


رییس کمیته روابط بین الملل خانه احزاب ایران از برگزاری همایشی تحت عنوان تأثیر تحولات جمهوری آذربایجان و حکومت طالبان بر امنیت ملی ایران در محل وزارت کشور خبر داد.

- رییس کمیته روابط بین الملل خانه احزاب ایران از برگزاری همایشی تحت عنوان تأثیر تحولات جمهوری آذربایجان و حکومت طالبان بر امنیت ملی ایران در محل وزارت کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مصطفی کواکبیاناظهارکرد: این همایش از ساعت 9 الی 12 صبح روز پنجشنبه 06/08/1400 با رعایت پروتکل های بهداشتی و با حضور دبیران کل احزاب برگزار می شود.

وی افزود: در این همایش علاوه بر 9 نفر از سه فراکسیون اصولگرا، اصلاح طلب و مستقلین تعدادی از مقامات ذیربط از وزارت امور خارجه و مسئولان وزارت کشور سخنرانی خواهند کرد.

عضو شورای مرکزی خانه احزاب ایران در ادامه گفت: باتوجه به اینکه باید برای پشتیبانی از منافع ملی و انعکاس مطالبات مردمی و دفاع از تمامیت ارضی کشور در بین فعالان سیاسی و احزاب کشور هم افزایی لازم صورت گیرد با مصوبه شورای مرکزی خانه احزاب ایران و کمیته روابط بین الملل، این خانه موظف شد این همایش را برگزار کند.

دبیرکل حزب مردم سالاری تاکید کرد: متاسفانه در فضای مجازی اخبار نگران کننده ای در زمینه مرزهای شرقی و شمال غربی ایران انعکاس داده می شود که باید وحدت نظر و عمل بین دست اندرکاران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی تأثیر تحولات جمهوری آذربایجان و حکومت طالبان بر امنیت ملی ایران در خانه احزاب

بررسی تأثیر تحولات جمهوری آذربایجان و حکومت طالبان بر امنیت ملی ایران در خانه احزاب