مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 07:352021-10-25اقتصادي

اولویت بندی پروژه های نیمه تمام پایتخت


عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران از اولویت بندی پروژه های نیمه تمام با اولویت بندی اتمام تجهیز خط 6 و 7 متروی تهران خبر داد.

- عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران از اولویت بندی پروژه های نیمه تمام با اولویت بندی اتمام تجهیز خط 6 و 7 متروی تهران خبر داد.

ناصر امانی در گفت وگو با ایسنا، در مورد وضعیت پروژه های عمرانی نیمه تمام پایتخت گفت: متأسفانه تعداد پروژه های نیمه تمام فرامنطقه ای و محلی در سطح شهر تهران بسیار است.

وی با بیان اینکه با توجه به افزایش قیمت ها، هرماه هزینه تمام شدن این پروژه ها افزایش می یابد، ادامه داد: در دوره قبل شورای شهر اعلام شد که برای تکمیل پروژه های نیمه تمام 30 هزار میلیارد تومان اعتبار لازم است اما حالا با افزایش چند برابری قیمت ها، به نظر می رسد به اعتبار بسیار زیادی احنیاج داریم تا این پروژه های نیمه تمام تکمیل شود.

امانی افزود: هنوز پروژه های بزرگ شهر تهران همچون تکمیل بزرگراه بروجردی، ساخت بزرگراه شهید شوشتری، تکمیل خط 6 و 7 مترو، تکمیل پایانه شرق و.

باقی مانده است و این در حالی است که در هر منطقه نیز پروژه های محلی تعریف شده که برای اتمام آنها نیز نیازمند اعتبارات بیشتر هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت بندی پروژه های نیمه تمام پایتخت

اولویت بندی پروژه های نیمه تمام پایتخت