مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 08:052021-10-25اقتصادي

جای خالی بخش خصوصی در جهش تولید مسکن /کرمانشاه نیازمند کنسرسیوم شرکت های ساختمانی


رییس اتاق بازرگانی کرمانشاه با اشاره به لزوم توجه به جایگاه بخش خصوصی در طرح جهش تولید مسکن، بر تشکیل یک کنسرسیوم از شرکت های ساختمانی کرمانشاه برای اجرای این طرح در استان تاکید کرد.

- جای خالی بخش خصوصی در "جهش تولید مسکن" /کرمانشاه نیازمند کنسرسیوم شرکت های ساختمانی ایسنا/کرمانشاه رییس اتاق بازرگانی کرمانشاه با اشاره به لزوم توجه به جایگاه بخش خصوصی در طرح جهش تولید مسکن، بر تشکیل یک کنسرسیوم از شرکت های ساختمانی کرمانشاه برای اجرای این طرح در استان تاکید کرد.

کیوان کاشفی در نشستی که به منظور بررسی جایگاه بخش خصوصی در اجرای طرح جهش تولید مسکن برگزار شد، یکی از برنامه های مهم دولت سیزدهم را ساخت چهار میلیون واحد مسکونی طی چهار سال اعلام کرد و افزود: این برنامه یکی از اصلی ترین برنامه های دولت سیزدهم محسوب می شود.

وی یکی از ویژگیهای مهم طرح جهش تولید مسکن را قابل بررسی بودن میزان تحقق آن دانست و عنوان کرد: در نهایت مشخص می شود که طی چهار سال چه تعداد واحد مسکونی و کجا ساخته شده است.

عضو هیات رییسه اتاق ایران از همراهی مجلس شورای اسلامی برای تحقق این طرح نیز یاد کرد و افزود: در همین راستا قانون جهش تولید مسکن در مجلس تصویب شد که گفته می شود هر آنچه که برای اجرای این طرح در کشور نیاز است در این قانون آمده و اختیارات کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جای خالی بخش خصوصی در جهش تولید مسکن /کرمانشاه نیازمند کنسرسیوم شرکت های ساختمانی

جای خالی بخش خصوصی در جهش تولید مسکن /کرمانشاه نیازمند کنسرسیوم شرکت های ساختمانی