مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 08:502021-10-25سياسي

برای گسترش وحدت تلاش کنیم


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران گفت: وحدت و همدلی در دوران دفاع مقدس و در جبهه های نبرد بین رزمندگان شیعه و سنی مشهود بود و امروز بسیاری از شهدا و ایثارگران دوران دفاع مقدس و حوادث پس از آن از خانواده های اهل سنت هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالله مرتضوی در دیدار با جانبازان 70 درصد دوران دفاع مقدس ضمن تبریک فرارسیدن میلاد حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق(ع)، وحدت و مودت بین مسلمانان را اندیشه ای راهبردی در دفاع از آرمان های امام راحل(ره) و شهدا برشمرد وتوضیح داد: دوران دفاع مقدس، نمادی از وحدت ملت ایران در مقابله با دشمنان بود.

وی فلسفه ظهور هفته وحدت را مقابله با مکر و تفرقه افکنی دشمنان بین امت مسلمان دانست و افزود: ایجاد وحدت بین شیعه و سنی در عصری که دشمنان بیم اتحاد مسلمانان را دارند و گاهی نیز در صدد ضربه زدن به این همبستگی با ایجاد نفاق و تفرقه هستند، حائز اهمیت است؛ همه باید تلاش کنند تا این وحدت و مودت روز به روز گسترده تر شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران یادآور شد: امت مسلمان چه شیعه و چه سنی هر دو به خدای واحد، قبله واحد، پیامبر واحد، اهداف و ارزش های واحد به اسلام معتقدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای گسترش وحدت تلاش کنیم

برای گسترش وحدت تلاش کنیم