مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 08:552021-10-25سياسي

جنگ رسانه ای و اقتصادی دو اولویت انقلاب اسلامی


رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز اولویت نخست ما جنگ رسانه ای و شناختی و اولویت دوم جنگ اقتصادی است، تصریح کرد: امروز در فتنه رسانه اگر دقیق و هوشمندانه و با عقلانیت انقلابی و اخلاق بجنگیم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، هستند که به نام دین در قدرت است.

رییس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره)، انقلاب را با زور اسلحه به پیروزی نرساند بلکه با کمک خدا و یاری مردم انقلاب را پیروز کرد و ثبات این کشور و انقلاب هم به خاطر این است که در قلب یکایک 80 میلیون نفر جمعیت کشور است پس اگر در دل آنها بودیم راهبرد ما درست است اما اگر قلب آنها همراه ما نبود دچار چالش هستیم.

  وی متذکر شد: آمریکا و دیگر کشورهایی که داعش را به راه انداختند به منظور نابودی اسلام سیاسی و اسلام ناب بود اما امروز انقلاب و نظام اسلامی با حضور مردم پرقدرت تر از همیشه ایستاده است.

قالیباف با بیان اینکه بسیج، باید نماد تبلور تشکل مردمی باشد و برای هر کاری که مردم نیاز دارند باید به بسیج نگاه کنیم، افزود: یک الگوی دفاع مقدس داریم که برای بقای جمهوری اسلامی جواب داده است و نشان داده که الگوی موفقی است.

رییس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هر کسی به خود نیندیشد بسیجی است، ما خودمان اشتباه کردیم که بسیج را به سمت اداری شدن بردیم و نه به سمت مردمی شدن و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ رسانه ای و اقتصادی دو اولویت انقلاب اسلامی

جنگ رسانه ای و اقتصادی دو اولویت انقلاب اسلامی