مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 08:552021-10-25فرهنگي

هشتمین دوره جشنواره روستاها و عشایر دوست دار کتاب فراخوان داد


فراخوان هشتمین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب بامحوریت حمایت از برنامه ها، فعالیت ها، اقدامات انجام شده و طرح های ابتکاری حوزه کتاب و کتابخوانی در راستای تقویت هویت ایرانی ـ اسلامی منتشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، فراخوان هشتمین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب بامحوریت حمایت از برنامه ها، فعالیت ها، اقدامات انجام شده و طرح های ابتکاری حوزه کتاب و کتاب خوانی در راستای تقویت هویت ایرانی ـ اسلامی منتشر شد.

هشتمین دوره این جشنواره به منظور پشتیبانی از برنامه ها، فعالیت ها، اقدامات انجام شده و طرح های ابتکاری حوزه کتاب و کتاب خوانی در راستای تقویت هویت ایرانی ـ اسلامی، امیدبخشی، توسعه کسب وکارهای فرهنگی و هنری محلی و بومی؛ و محرومیت زدایی با محوریت فرهنگ اجرا می شود.

در برگزاری این جشنواره مجموعه فعالیت های فرهنگی ـ ترویجی مرتبط با کتاب خوانی که با مشارکت های مردمی، نهادها و سازمان های فعال در میان روستاییان و عشایر اجراشده یا برای اجرا در سال آینده برنامه ریزی شده است، می تواند نامزد شرکت در جشنواره باشد.

در هر برنامه (اعم از اجراشده یا پیش بینی شده) باید اهداف، شیوه اجرا، نهادهای مشارکت کننده و همچنین نحوه تأمین بودجه مشخص و اعلام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشتمین دوره جشنواره روستاها و عشایر دوست دار کتاب فراخوان داد

هشتمین دوره جشنواره روستاها و عشایر دوست دار کتاب فراخوان داد