مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 09:302021-10-25حوادث

اراضی دولتی زاهدان به ارزش 180 میلیارد رفع تصرف شد


فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از رفع تصرف 9 هکتار از اراضی دولتی به ارزش 180 میلیارد ریال در شهرستان زاهدان خبر داد.

- به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار احمد طاهری اظهار داشت: طرح برخورد با متخلفان اقتصادی، زمین خواران و افرادی که به هر نحوی قصد تصرف اراضی ملی و دولتی را داشتند، توسط مأموران انتظامی شهرستان زاهدان در مرکز استان به اجرا درآمد.

وی با اشاره به اینکه پیشگیری از زمین خواری و جلوگیری از تعرض و تصرف اموال دولتی از اولویت های پلیس در برخورد با متخلفان اقتصادی است، افزود: در عملیات پلیس مرکز استان 9 هکتار از اراضی دولتی مربوط به یکی از سازمان های اداری استان در شهر زاهدان که در تصرف عده ای سودجو قرار گرفته و اقدام به ساخت سازهای غیرمجاز کرده بودند، با هماهنگی قضایی رفع تصرف شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه ارزش اراضی رفع تصرف شده 180 میلیارد ریال است، با تأکید بر مبارزه بر عزم جدی پلیس در برخورد با زمین خواران و متصرفان اراضی ملی و دولتی، بیان کرد: نیروی انتظامی قاطعانه با متخلفان برخورد و در اجرای احکام قضایی بدون فوت وقت عمل می کند.

سردار طاهری تصریح کرد: پلیس در راستای احقاق حقوق ملی و جلوگیری از تصرف بیت المال از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد؛ از شهروندان انتظار است هرگونه گزارشی در خصوص تصر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اراضی دولتی زاهدان به ارزش 180 میلیارد رفع تصرف شد

اراضی دولتی زاهدان به ارزش 180 میلیارد رفع تصرف شد