مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 09:452021-10-25سياسي

شورایِ بحران زده/ اولویت های شهری چلگرد کدام است؟


عضو سابق شورای شهر چلگرد، نداشتن درآمد پایدار شهرداری، کمبود نیروی انسانی متخصص، نبود زیرساخت و طرح تفصیلی را مهم ترین معضلات پیش روی شورای ششم و شهردار جدید عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد شهر چلگرد مرکز شهرستان کوهرنگ در چهارمحال و بختیاری است که شورای این شهر در ماه های اخیر با حواشی متعددی همراه بوده است؛ عزل شهردار توسط شورا و سپس انحلال شورا و مجدد تایید شهردار از جمله حواشی بودند که باعث شدند شورای پنجم این شهر از خدمت رسانی به مردم باز بماند.

اکنون چند ماه از آغاز شورای ششم گذشته و هنوز التهابات سیاسی شورای جدید که از شورای قبلی به ارث برده فروکش نکرده و مردم طعم شیرین خدمات شهری را به خوبی نچشیده اند؛ لذا با هدف آسیب شناسی معضلات شهری شهر چلگرد با رییس شورای پنجم به گفت وگو نشستیم.

خان محمد غیبی حاجی پور طرح تفصیلی فعلی را مهم ترین مشکل شهر چلگرد دانست و گفت: کمبود زمین و در نتیجه افزایش ساخت و سازهای غیرمجاز از مهم ترین آسیب های طرح تفصیلی فعلی است که شهردار جدید باید در قدم اول نسبت به اصلاح آن اقدام کند.

رییس شورای پنجم شهر چلگرد نداشتن درآمد پایدار برای شهرداری را معضل دوم مدیریت شهری عنوان کرد و علت اصلی تعویق 6 ماهه حقوق کارکنان شهرداری چلگرد را همین مسئله دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورایِ بحران زده/ اولویت های شهری چلگرد کدام است؟

شورایِ بحران زده/ اولویت های شهری چلگرد کدام است؟