مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 09:502021-10-25ورزشي

دیدار رییس بنیاد مستضعفان با مدال آوران رقابت های جهانی کشتی


پرویز فتاح رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی صبح امروز با حضور در محل فدراسیون کشتی با مدال آوران رقابت های جهانی نروژ دیدار و گفت و گو کرد.

- خبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون کشتی، در این دیدار فتاح به همراه علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی بازدیدی از محل کمپ تیم های ملی کشتی حاج قاسم سلیمانی و خانه های کشتی شهید ابراهیم هادی و شهید مصطفی صدرزاده بعمل آورد.

در ابتدای نشست فتاح با مدال آوران کشتی، علیرضا دبیر گفت: فتاح از رزمنده ها و ایثارگران دفاع مقدس هستند و ما به او حاج پرویز می گوییم.

وی در هر جایی که لازم بود به ما لطف داشتند و کمک کردند و خودشان نیز کشتی را دوست دارند و نتایج آن را پیگیری می کنند.

دبیر تصریح کرد: قبل از اینکه به فدراسیون کشتی بیایم از وی مشورت گرفتم و با توجه به شناخت کاملی که دارد نکاتی را به بنده گوشزد کرد و این از محبت اوست.

رییس فدراسیون کشتی گفت: نتایج مسابقات جهانی نروژ با کسب 13 مدال عالی بود و ما پیش از این به این تعداد مدال نگرفته بودیم و یکی از نکات هم این بود که حسن یزدانی به مدت 7 سال پیاپی مدال آوری کرده است.

وی در مورد کشتی فرنگی گفت: پس از افتخارآفرینی در المپیک لندن با کسب 3 مدال طلا، محمد بنا بار دیگر در رقابت های نروژ با کسب 4 مدال طلا درخشید و این در حالی بود که وی تیم یازدهم جهان را تحویل گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار رییس بنیاد مستضعفان با مدال آوران رقابت های جهانی کشتی

دیدار رییس بنیاد مستضعفان با مدال آوران رقابت های جهانی کشتی