مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 09:552021-10-25بين الملل

سازمان ملل: همه شهرک های اسراییل غیرقانونی است


سازمان ملل متحد درباره اقدام رژیم صهیونیستی در انتشار آگهی مناقصه ساخت واحدهای صهیونیست نشین در شهرک های کرانه باختری بشدت ابراز نگرانی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، تور وینسلاند فرستاده سازمان ملل در روند سازش در غرب آسیا ضمن ابراز نگرانی از انتشار آگهی مناقصه ساخت حدود 1300 واحد صهیونیست نشین جدید در کرانه باختری تأکید کرد که همه شهرک های اسراییلی غیرقانونی است.

وی از این طرح مناقصه رژیم صهیونیستی و استمرار توسعه شهرک سازی این رژیم در کرانه باختری از جمله قدس شرقی بشدت ابراز نگرانی کرد.

به نوشته وبگاه عرب 48 ، وینسلاند افزود: بار دیگر تأکید می کنم که همه شهرک ها به موجب حقوق بین الملل، غیرقانونی است و همچنان مانعی بزرگ در برابر صلح بوده و بایستی هر چه سریع تر متوقف شود .

رژیم صهیونیستی طرح مناقصه برای ساخت حدود 1300 واحد در کرانه باختری را اعلام کرده و علاوه بر آن تصمیم دارد 3144 واحد جدید را با هدف توسعه شهرک ها، احداث کند.

وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین نیز طرح رژیم صهیونیستی برای مناقصه احداث بیش از 1300 واحد صهیونیست نشین در کرانه باختری را عبور از خطوط قرمز خواند.

از زمان روی کار آمدن کابینه جدید رژیم صهیونیستی، این رژیم احداث تعدادی از واحدهای جدید را اعلام و چندین طرح که در دوره گذشته تصویب شده ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان ملل: همه شهرک های اسراییل غیرقانونی است

سازمان ملل: همه شهرک های اسراییل غیرقانونی است