مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 10:152021-10-25سياسي

آغاز به کار مرحله کشوری نوزدهمین مسابقات ملی مهارت در فارس


مرحله کشوری نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در دو رشته فناوری طراحی گرافیک و راهکارهای نرم افزاری برای تجارت صبح امروز، سوم آبان ماه رسما در فارس آغاز شد.

- ایسنا/فارس مرحله کشوری نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در دو رشته فناوری طراحی گرافیک و راهکارهای نرم افزاری برای تجارت صبح امروز، سوم آبان ماه رسما در فارس آغاز شد.

صبح دوشنبه 3 آبان، سی و پنج شرکت کننده زیر 22 سال منتخب استان ها در 2 رشته فناوری طراحی گرافیک و راهکارهای نرم افزاری برای تجارت، رقابت سه روزه خود را در قالب مسابقات ملی مهارت به میزبانی شیراز آغاز کردند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای فارس در این آیین افتتاح این مسابقات گفت: همکاران ما در استان فارس با وجود محدودیت های مالی و محدودیت های موجود به واسطه شیوع کرونا، طی روزهای اخیر شبانه روز برای آنکه فارس میزبانی خوب باشد، تلاش کردند.

حشمت کوشکی خاطرنشان کرد: نخبگان مهارتی آینده سازان این مرز و بوم هستند، افرادی که می توانند با ذهنی خلاق و استفاده از مهارت و دانش و همچنین تلاش و سخت کوشی زمینه رشد و بالندگی کشور را فراهم آورند.

معاون دفتر مسابقات ملی مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور نیز در این مراسم گفت: این دوره از مسابقات بر اساس استانداردهای جهانی و همچنین آخرین تغییرات انجام شده در شرح فنی مسابقات ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار مرحله کشوری نوزدهمین مسابقات ملی مهارت در فارس

آغاز به کار مرحله کشوری نوزدهمین مسابقات ملی مهارت در فارس