مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 11:352021-10-25اقتصادي

اعمال مدیریت مصرف آب از فردا در همدان/ کاهش سه ساعته فشار آب در همدان


معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان همدان از اعمال مدیریت مصرف آب از فردا در همدان خبر داد و گفت: روزانه سه ساعت فشار آب در شهر همدان کاهش می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حمیدرضا نیکداد ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ذخیره سد اکباتان به روزهای پایانی رسیده و در مدت کوتاهی این منبع آبی را از دست می دهیم اظهار کرد: اکنون تمام امیدمان به لطف و عنایت خداوند است تا بارندگی ها آغاز شود و از این بحران عبور کنیم.

 وی بیان کرد: با توجه به بررسی های کارشناسان سد اکباتان تا اواخر آبان ماه می تواند تامین آب کند اما اینکه چه مقداری از آب قابل برداشت باشد نیز مهم است زیرا بخش هایی را نمی توان برداشت کرد.

معاون بهره برداری آب و فاضلاب استان همدان با تاکید بر اینکه پیش بینی سازمان هواشناسی خبرهای شبانه اعمال می شد، مقرر شد روزانه اعمال شود.

نیکداد با تاکید بر اینکه برنامه اعمال مدیریت آب در دو بخش الف و ب صورت می گیرد گفت: در هر بخش تعدادی از محلات اعلام شده تا کاهش و مدیریت فشار شبکه انجام شود به طوری که برخی مناطق 9 صبح تا 12 ظهر و برخی مناطق 15 تا 18 و در هفته بعد  ساعات چرخشی خواهد بود .

وی با اشاره به اینکه از فردا این برنامه در شبکه اعمال خواهد شد عنوان کرد: این برنامه طی دو هفته اجرایی می شود که با توجه به اینکه اعما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال مدیریت مصرف آب از فردا در همدان/ کاهش سه ساعته فشار آب در همدان

اعمال مدیریت مصرف آب از فردا در همدان/ کاهش سه ساعته فشار آب در همدان