مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 12:002021-10-25اقتصادي

هزینه کرد 182 میلیون تومان از نذورات در اوقاف تویسرکان


رییس اداره اوقاف و امور خیریه تویسرکان تعداد موقوفات منفعتی این شهرستان را 130 موقوفه دانست و گفت: 182 میلیون تومان از محل نذورات بقاع متبرکه در امور اداره اوقاف هزینه شده است.

- مهدی محمدظاهری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان تعداد موقوفات منفعتی این شهرستان را 130 موقوفه دانست و اظهار کرد: 182 میلیون تومان در هفت ماهه امسال از محل نذورات بقاع متبرکه در امور اداره اوقاف تویسرکان هزینه شده است.

وی با بیان اینکه سه نفر از فعالان قرآن راه یافته به مرحله استانی چهل و چهارمین مسابقات سراسری قرآن کریم موفق به کسب رتبه های برتر شدند افزود: فعال قرآنی خانم بیاتی از تویسرکان در رشته حفظ کل قرآن به مسابقات کشوری راه یافت.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تویسرکان ادامه داد: طرح مانور سلامت به مناسبت دهه کرامت با استفاده از ظرفیت و جایگاه بقاع متبرکه با ارائه خدمات رایگان به 160 بیمار و توزیع 65 بسته معیشتی با صرف مبلغ 26 میلیون تومان بین نیازمندان در سال جاری صورت گرفت.

وی از صرف 135 میلیون تومان در راستای ساخت و ساز، تعمیر و مرمت بقاع متبرکه تویسرکان خبر داد و گفت: نصب گلدسته های امامزاده قاسم(ع) روستای تیمیجان با صرف 45 میلیون تومان، 60 میلیون تومان برای ساخت قسمت کفشداری امامزاده محمد(ص) روستای شأن آباد و 30 میلیون تومان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه کرد 182 میلیون تومان از نذورات در اوقاف تویسرکان

هزینه کرد 182 میلیون تومان از نذورات در اوقاف تویسرکان