مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 12:102021-10-25سياسي

آنفلوانزای پرندگان بیماری مشترک بین انسان و طیور


فرماندار شهرستان رشت با اشاره به اینکه آنفولانزای پرندگان بیماری مشترک بین انسان و طیور گفت: انتشار این ویروس می تواند به انواع مختلف صورت گیرد، - ایسنا/گیلان فرماندار شهرستان رشت با اشاره به اینکه آنفولانزای پرندگان بیماری مشترک بین انسان و طیور گفت: انتشار این ویروس می تواند به انواع مختلف صورت گیرد، لذا اولین اقدام این است که در دهیاری ها حساسیت لازم را ایجاد کنیم چون جامعه هدف ما در این مورد روستاییان هستند.

علی فتح اللهی امروز در ستاد پیشگیری از آنفلوانزای فوق حادپرندگان که در فرمانداری شهرستان رشت برگزار شد، اظهار کرد: با آغاز نیمه دوم سال مهاجرت پرندگان به گیلان افزایش می یابد، هر چند هر ساله با توجه به تغییرات جوی و اقلیمی بر آمار این مهاجران کاسته می شود.

فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه گیلان قطب تولید طیور در کشور است، افزود: روزانه حداقل 500 تن ظرفیت کشتارگاهی گوشت مرغ در استان داریم، این آمار نشان می دهد اگر اتفاقی در این چرخه رقم بخورد، ضربه اقتصادی بالایی وارد می شود.

وی گفت: در استان مصرف گوشت پرندگان یا مرغ های محلی بسیار بالاست که بر ذبح و کشتار این مرغ ها نظارتی صورت نمی گیرد و نمونه بارز آن را در بازارهای هفتگی شاهد هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنفلوانزای پرندگان بیماری مشترک بین انسان و طیور

آنفلوانزای پرندگان بیماری مشترک بین انسان و طیور