مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 12:552021-10-25سياسي

کمک به توسعه خراسان شمالی، رسالت ایسنا در استان است


رییس جهاد دانشگاهی خراسان شمالی گفت: یکی از مهم ترین رسالت ها و مسئولیت های ایسنا کمک به توسعه استان است.

- محسن رحمانی، سوم آبان ماه، در آیین تودیع و معارفه سردبیر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) خراسان شمالی با اشاره به اینکه ایسنا یکی از خبرگزاری های مرجع در استان و در عرصه ملی و بین المللی است، اضافه کرد: این رسانه در استان تاکنون به دور از حواشی و فعالیت های جناحی، در جهت توسعه استان گام برداشته است و کاملا تخصصی و حرفه ای عمل می کند.

وی افزود: با توجه به محرومیت های استان خراسان شمالی، باید در راستای رشد و توسعه استان گام برداریم که استان در ابعاد اقتصادی، سیاسی، علمی، فرهنگی، دینی و اجتماعی رو به پیشرفت باشد و رسانه ها در این زمینه نقشی اساسی دارند.

رییس جهاددانشگاهی خراسان شمالی ادامه داد: اصل همیشگی حاکم بر سیاست های خبرگزاری دانشجویان ایران، اعتقاد و التزام عملی به ولایت مطلقه فقیه به همراه دفاع از اصل ولایت مطلقه فقیه و تبیین و ترویج دیدگاههای مقام معظم رهبری است.

همچنین حمایت از دولت ها و ارائه خدمات به مردم همواره سرلوحه امور می باشد و برای امیدآفرینی و نشاط افزایی در جامعه تلاش می کند.

رحمانی افزود: در خبرگزاری ایسنا باید استقلال حفظ شود و در چارچوب و ماموریت محوله به وظیفه تخصصی پرداخته و به دور از هرگونه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک به توسعه خراسان شمالی، رسالت ایسنا در استان است

کمک به توسعه خراسان شمالی، رسالت ایسنا در استان است