مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 19:202021-10-25ورزشي

جای متولیان اصلی در هفته فرهنگی اراک خالی است


دبیر شورای اسلامی کلانشهر اراک گفت: متولیان اصلی فرهنگ، هنر، ورزش و مسائل اجتماعی باید در اجرای برنامه ها و مراسم های هفته فرهنگی سهیم باشند اما جایشان خالی است.

- ، علی اصغر غفاری شامگاه دوشنبه در نطق پیش از دستور در صحن علنی شورای اسلامی شهر اراک، اظهار کرد: هفته فرهنگی اراک متعلق به همه شهروندان است و همه دستگاه های اجرایی به ویژه متولیان اصلی فرهنگ، هنر، ورزش و مسائل اجتماعی باید در اجرای برنامه ها و مراسم هفته فرهنگی سهیم باشند اما جایشان خالی است.

وی ادامه داد: اینکه اجرای تمامی برنامه ها و مراسم ها را به عهده شهرداری بگذاریم و مطرح شود که شهرداری همه برنامه ها را اجرا خواهد کرد، تصوری اشتباه است.

دبیر شورای اسلامی شهر اراک تاکید کرد: از فرماندار اراک تقاضا می شود به عنوان رییس کارگروه هفته فرهنگی اراک به این مسئله رسیدگی کنند که چرا دستگاه های متولی مسائل اجتماعی، فرهنگی و ورزشی شهر، در خصوص برگزاری هفته فرهنگی اراک فعال نبودند.

غفاری ادامه داد: همچنین جای سوال دارد که آیا این دستگاه ها و دوستان سهمی در این شهر ندارند؟ چه کاری انجام می دهند و برنامه هایشان را به چه نحوی پیش می برند؟ دبیر شورای اسلامی شهر اراک تصریح کرد: طی 3 ماه اخیر که شورای ششم شروع به کار کرده است، اعضای شورا به مساجد، پایگاه ها و کانون های مسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جای متولیان اصلی در هفته فرهنگی اراک خالی است

جای متولیان اصلی در هفته فرهنگی اراک خالی است