مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 19:252021-10-25ورزشي

حاشیه و فضاسازی بلای جان تیم فوتبال پدیده/ سیدصالحی: مشکل مالی نداریم


سرپرست تیم فوتبال پدیده بروز مشکلات به وجود آمده این روزهای پدیده را حاشیه و فضاسازی دانست و گفت: اینکه اعلام می کنند پدیده به خاطر مشکلات مالی بازی نمی کند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، سید مهدی سیدصالحی امشب در ارتباط زنده تلویزیونی با برنامه شب های فوتبالی شبکه ورزش در خصوص وضعیت تیم پدیده اظهار کرد: قضیه این است که دو ماه پیش که مدیریت تیم به مالک و رییس هیئت مدیره برگردانده شد شرایط سختی در تیم حکم فرما بود و مسئولان باشگاه سعی کردند مشکلات و حواشی را برطرف کنند.

سرپرست تیم فوتبال پدیده با قدردانی از تلاش بازیکنان تیمش در دیدار با تیم آلومینیوم گفت: متأسفانه قبل از بازی با مس رفسنجان، سناریوهایی پیش آمد که بازیکنان ما بازیچه یک سری افراد و حاشیه ها شدند.

وی ضمن رد کردن مشکلات مالی پدیده خاطرنشان کرد: تیمی که 160 میلیون هزینه خسارت لغو پرواز تیم را می پردازد مشکل تأمین آب معدنی برای تمرین ندارد،  امروز هم 10 درصد قرارداد بازیکنان به حسابشان واریزشده است.

 سیدصالحی  بابیان اینکه ما در کنار بازیکنان هستیم ، نه در مقابل بازیکنان؛ و آمده ایم تا از اعتبار فوتبال مشهد دفاع کنیم، بیان کرد: برای یک بازی حدود 100 نفر زحمت می کشند که 20 نفر بروند داخل زمین، همیشه تجهیزاتی پشت موضوع وجود دارد اما بالاخره بااین وجود مشکلاتی پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاشیه و فضاسازی بلای جان تیم فوتبال پدیده/ سیدصالحی: مشکل مالی نداریم

حاشیه و فضاسازی بلای جان تیم فوتبال پدیده/ سیدصالحی: مشکل مالی نداریم