مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 04:152021-10-26بين الملل

تحرکات بین المللی فلسطین برای مقابله با اقدام اسراییل علیه نهادهای مدنی


رییس تشکیلات خودگردان فلسطین شامگاه دوشنبه از اقدام رسمی فلسطینیان علیه تصمیم اسراییل مبنی بر معرفی شش سازمان غیردولتی فلسطینی به عنوان سازمان های تروریستی خبر داد.

- رییس تشکیلات خودگردان فلسطین شامگاه دوشنبه از اقدام رسمی فلسطینیان علیه تصمیم اسراییل مبنی بر معرفی شش سازمان غیردولتی فلسطینی به عنوان سازمان های "تروریستی" خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آلمان، محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین دوشنبه در رام الله با هیئتی از سازمان های غیردولتی مورد هدف تصمیم اسراییل، یعنی بنیاد الحق ، بنیاد الضمیر ، جنبش بین المللی دفاع از کودکان - فلسطین، اتحادیه کمیته های کار کشاورزی ، اتحادیه کمیته های زنان فلسطینی و مرکز تحقیق و توسعه بیسان دیدار کرد.

عباس با بیان اینکه اقدام اسراییل مردود و محکوم است گفت: همه ما در کنار این نهادهای ملی که وظیفه خود را برای افشای جنایات اشغالگران و رسواکردن آن در مقابل جهانیان انجام می دهند، هستیم.

وی تاکید کرد: تحرکاتی رسمی توسط فلسطین در صحنه بین المللی برای مقابله با این تصمیم انجام خواهد شد.

عباس افزود: اسراییل حق مداخله در کار این موسسات را که طبق قوانین فلسطین فعالیت می کنند را ندارد و بر لزوم اتحاد فلسطینیان برای مقابله با این چالش تحمیل شده توسط اسرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحرکات بین المللی فلسطین برای مقابله با اقدام اسراییل علیه نهادهای مدنی

تحرکات بین المللی فلسطین برای مقابله با اقدام اسراییل علیه نهادهای مدنی