مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 04:302021-10-26سياسي

پایان کار جشنواره آفرینش های فرهنگی و هنری کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان


رییس جهاددانشگاهی استان زنجان گفت: 23 اثر در جشنواره آفرینش های فرهنگی و هنری کنگره ملی 3535 شهید زنجان برگزیده شدند.

- ایسنا/زنجان رییس جهاددانشگاهی استان زنجان گفت: 23 اثر در جشنواره آفرینش های فرهنگی و هنری کنگره ملی 3535 شهید زنجان برگزیده شدند.

کامران جعفری شامگاه دیروز (3 آبان ماه) در آیین اختتامیه جشنواره آفرینش های فرهنگی و هنری در راستای کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان، با اشاره به برگزاری این جشنواره، اظهار کرد: جشنواره آفرینش های فرهنگی و هنری در سطح ملی، در شهریورماه پارسال همزمان با آغاز به کار دبیرخانه، فعالیت خود را شروع کرد و برنامه ریزی های اولیه انجام، پوستر آن طراحی و پخش شد که فقط در فضای مجازی 7500 بار مورد بازدید علاقه مندان قرار گرفت.

وی با اشاره به برگزاری این جشنواره در دو بخش، افزود: بخش اول عمومی بوده و در رابطه با همه شهدای دفاع مقدس کشور و بخش دوم به شهدای استان از جمله شهدای غواص، مدافعان حرم و سلامت اختصاص دارد.

دیگر ویژگی بارز این جشنواره، استفاده از دانشجویان در همه مراحل جمع آوری و برگزاری جشنواره، ذیل سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان زنجان است.

این مسئول از جمع آوری 2004 اثر در مرحله ابتدایی جشنواره آفرینش های فرهنگی و هنری خبر داد و گفت: در بخش شعر 1012 اثر واصل شد که در بخش عمومی و ویژه به تفکیک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان کار جشنواره آفرینش های فرهنگی و هنری کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان

پایان کار جشنواره آفرینش های فرهنگی و هنری کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان