مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 05:352021-10-26سياسي

کتمان حقیقت مردم را فراری می دهد


کتمان حقیقت، مردم را فراری می دهد.

- ایسنا/زنجان امام جمعه صایین قلعه گفت: کتمان حقیقت، مردم را فراری می دهد.

حجت الاسلام محمد نوری شامگاه دیروز (3 آبان ماه) در مراسم تودیع و معارفه شهردار جدید شهر صایین قلعه با بیان اینکه شوراهای شهر باید به معنای واقعی همانند گلبول های سفید عمل کرده و شهرداری را از حواشی دور کنند، اظهار کرد: اگر شهردار خیالش از حواشی راحت باشد و احساس کند که قدرت پنج نفر و قدرت مردم پشت سر آن است، هیچ گره باز نشدنی را نخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه نباید کم کاری در شهرها وجود داشته باشد، اضافه کرد: شهرداری قلب تپنده هر شهری محسوب می شود، پس باید کم و کاستی های موجود در شهرداری ها مرتفع شود تا مجموعه ای سالم و شکوفا برای ارائه خدمت بی منت و صادقانه برای داشته باشیم.

این مسئول با افزودن این مطلب که قطعاً اگر مردم شهرداری را سالم و توانمند ببینند، پشتیبان آن خواهند بود، تاکید کرد: آن چیزی که مردم را فراری می دهد، کتمان حقیقت است و باید در ارائه عملکردها موارد مالی با مردم صادق بود، زیرا مردم از حقیقت فراری نیستند.

فرماندار ابهر نیز در این مراسم با بیان اینکه تحقق توسعه پایدار شهر صایین قلعه در راستای تعامل و همکاری اعضای شورای شهر، شهروندان و مسئولان دستگاه های اجرایی، امکان پذیر خواهد بود، عنوان کرد: دستگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتمان حقیقت مردم را فراری می دهد

کتمان حقیقت مردم را فراری می دهد