مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 06:302021-10-26حوادث

خودکشی قاتل با انفجار خانه!


جوان 33 ساله ای که همسر صیغه ای اش را در تشت آب خفه کرده بود، خود را نیز با انفجار خانه اجاره ای کشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روزنامه خراسان، جوان 33 ساله ای که همسر صیغه ای اش را در تشت آب خفه کرده بود، خود را نیز با انفجار خانه اجاره ای کشت.

عصر بیست و چهارم مهر گذشته بود که مرد جوان نگاه دیگری به پیکر بی جان همسرش انداخت و از خانه بیرون زد، مدت زیادی بود که جواد با خانواده اش ارتباطی نداشت و به طور مجردی زندگی می کرد.

او از چند ماه قبل نیز با زن مطلقه ای به نام م- ح آشنا شده بود و در نهایت آن زن 36 ساله را در حالی به عقد موقت خودش درآورد که هیچ کس از این ازدواج پنهانی خبر نداشت.

م-ح که دوبار ازدواج ناموفق داشت و سرپرستی پسر 4 ساله اش را نیز به شوهر سابقش سپرده بود، تصمیم گرفت بدون اطلاع خانواده، یک بار دیگر بختش را بیازماید، به همین دلیل با جواد ازدواج کرد و قدم به خانه ای گذاشت که جواد از حدود سه ماه قبل در بولوار حر مشهد اجاره کرده بود.

اما گویی هنوز بخت با این زن جوان یار نبود چرا که از همان روز آغازین زندگی مشترک، درگیری و اختلافات بین آن ها شدت گرفت به طوری که روز جمعه بیست و سوم مهر، مشاجره های لفظی آنان به حدی رسید که ناگهان جواد با چهره ای غضب آلود، او را به داخل حمام خانه نقلی کشید و سرش را در آب درون تشت فرو برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودکشی قاتل با انفجار خانه!

خودکشی قاتل با انفجار خانه!