مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 06:452021-10-26سياسي

آغاز به کار نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی در کرمانشاه


مدیر روابط عمومی نمایشگاه بین المللی کرمانشاه از آغاز به کار بیست و یکمین نمایشگاه سراسری و تخصصی لوازم خانگی، از امروز (4آبان) در کرمانشاه خبر داد.

- آغاز به کار نمایشگاه تخصصی "لوازم خانگی" در کرمانشاه ایسنا/کرمانشاه مدیر روابط عمومی نمایشگاه بین المللی کرمانشاه از آغاز به کار بیست و یکمین نمایشگاه سراسری و تخصصی لوازم خانگی، از امروز (4آبان) در کرمانشاه خبر داد.

حامد وفاپور در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه های کرمانشاه واقع در انتهای پارک شاهد برپا است، اظهار کرد: این نمایشگاه تا هشتم آبان و هر روز از ساعت 15 تا 21 پذیرای بازدیدکنندگان است.

وی ادامه داد: این نمایشگاه در قالب 60 غرفه با حضور تولیدکنندگان و یا عرضه کنندگان لوازم خانگی استان های مختلف کشور از جمله کرمانشاه، تهران، خراسان رضوی، اصفهان، آذربایجان شرقی، قزوین، همدان، مازندران، فارس و اردبیل برقرار شده است.

وی انواع لوازم خانگی، تجهیزات صوتی و تصویری، لوستر و چراغ های تزیینی، فرش ماشینی، تابلوفرش، مبلمان و صنایع چوب و تجهیزات آشپزخانه را از جمله محصولاتی دانست که در این نمایشگاه عرضه می شود.

وفاپور خاطرنشان کرد: این نمایشگاه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی در کرمانشاه

آغاز به کار نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی در کرمانشاه