مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 06:452021-10-26اقتصادي

شهرداری تهران لایحه بانک زمین را به شورا ارسال کند


رییس کمیسیون، شهرسازی شورای شهر تهران از شهردار خواست که هر چه زودتر نسبت به ارایه لایحه بانک زمین شهرداری تهران به شورای اسلامی شهر اقدام کند.

- شهرداری تهران لایحه "بانک زمین" را به شورا ارسال کند رییس کمیسیون، شهرسازی شورای شهر تهران از شهردار خواست که هر چه زودتر نسبت به ارایه لایحه بانک زمین شهرداری تهران به شورای اسلامی شهر اقدام کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی عباسی صبح امروز در جلسه علنی شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور، گفت: در طرح جامع و تفصیلی تهران به موضوع مدیریت اراضی ذخیره توسعه نوسازی شهر توجه و پرداخته شده تا در راستای تامین خدمات شهری و همچنین مدیریت اراضی سهم شهرداری که بواسطه اجرای قوانین از جمله تفکیک اراضی حاصل می گردد، مورد استفاده قرار گیرند.

شورای اسلامی تهران نیز در مصوبات خود به منظور عملیاتی شدن این مهم، سازوکار موسوم به ایجاد بانک زمین در شهرداری تهران را پیش بینی و مصوب کرد.

وی افزود: به منظور تحقق پذیری هر چه بیشتر خدمات عمومی و بهره برداری از املاک و اراضی سهم شهر با اولویت تأمین سرانه های خدمات عمومی و همچنین اعطای زمین معوض املاک در تامین خدمات از طریق ساز وکار موسوم به بانک زمین ، ارائه شیوه نامه اجرایی بانک مذکور به شورا جهت بررسی و تصویب، تکلیف شود که تا کنون محقق نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری تهران لایحه بانک زمین را به شورا ارسال کند

شهرداری تهران لایحه بانک زمین را به شورا ارسال کند