مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 06:502021-10-26سياسي

ماجرای جذب نیرو در سال جاری توسط شهرداری ساری


شورای شهر ساری در خصوص ابهامات و ادعاهایی که در مورد جذب نیرو در سال 1400 در شهرداری این شهرستان انجام شده خواستار شفاف سازی شدند.

- ایسنا/مازندران شورای شهر ساری در خصوص ابهامات و ادعاهایی که در مورد جذب نیرو در سال 1400 در شهرداری این شهرستان انجام شده خواستار شفاف سازی شدند.

ششمین دوره شورای اسلامی شهر ساری در حالی آغاز به کار کرد که شهرداری این شهر کماکان با بحران های مالی و بدهی انباشته شده از گذشته به ویژه بدهی سنگین به تامین اجتماعی و نیروی مازاد مواجه است، اما می توان ادعا کرد کلانشهر و کهن شهر ساری با وجود ظرفیت های بالفطره و مدیران با انگیزه و جوان می تواند شهرداری ورشکسته را به سازمانی پویا و متحرک تبدیل کند که بی شک برای عملی شدن این مهم نیاز به تعامل و بهره گیری از ظرفیت های انسانی، برنامه ریزی برای توسعه یکپارچه در حوزه مدیریت شهری و پرهیز از حیف و میل بیت المال است.

کما اینکه اولویت مهم شورا و شهرداری ساری در شرایط کنونی باید اتمام پروژه های نیمه تمام و مهمی همچون نیروگاه زباله سوز باشدکه به همین منظور جلسه کمیسیون برنامه و بودجه ، حقوقی عصردیروز در صحن علنی شورای شهر ساری برگزار شد.

*خدمات دهی به مردم در ساری رضایت بخش نیست در این جلسه سبحان بخشی رییس کمیسیون برنامه و بودجه حقوقی شورای اسلامی شهر ساری اظهار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای جذب نیرو در سال جاری توسط شهرداری ساری

ماجرای جذب نیرو در سال جاری توسط شهرداری ساری