مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 07:302021-10-26ورزشي

سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در خراسان جنوبی برگزار می شود


فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال در خراسان جنوبی از 12 الی 14 آبان سال جاری برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سردار علی قاسمی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به منظور حمایت از تیم های تولید محتوای تخصصی در خراسان جنوبی، سومین رویداد تولیدات محتوای تخصصی دیجیتال استان خراسان جنوبی در سه قالب نرم افزار و بازی ویژه تلفن همراه و پویانمایی در روزهای 12 و 13 و 14 آبان ماه برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: تیم های برتر این رویداد تخصصی پس از 48 ساعت رقابت حضوری پس از ارزیابی داوران مشخص شده، ضمن تجلیل استانی به رویداد تولید محتوای دیجیتال کشوری راه پیدا می کنند.

سردار قاسمی افزود: همچنین ایده ها و تولیدات برتر ارائه شده در این رویداد ضمن معرفی به نهادهای مرتبط، مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

وی افزود: سطح علمی بالا و استعداد خوب جوانان استان خراسان جنوبی باعث شده که این رقابت ها مورد توجه جوانان متخصص استان قرار گرفته و تیم های برتر این استان که به مرحله کشوری راه پیدا کردند، رقابت های جدی با استان های بزرگ و برخوردار داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در خراسان جنوبی برگزار می شود

سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در خراسان جنوبی برگزار می شود