مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 08:402021-10-26اقتصادي

تازه ترین آمار پرداخت تسهیلات کرونایی


بر اساس اعلام اداره کل هدایت نیروی کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از بیستم اردیبهشت ماه سال 1399 تاکنون 523 هزار و 777 فقره ثبت نام در سامانه کارا با اشتغال 978 هزار نفر انجام شده است.

- بر اساس اعلام اداره کل هدایت نیروی کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از بیستم اردیبهشت ماه سال 1399 تاکنون 523 هزار و 777 فقره ثبت نام در سامانه کارا با اشتغال 978 هزار نفر انجام شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به دنبال شیوع ویروس کرونا و تاثیر آن بر بسیاری از کسب و کارها به ویژه صنوف خدماتی، دولت با وجود محدودیتهای مالی و کمبود منابع عمومی، برخی سیاست های مالی و پولی را برای حمایت از بنگاههای آسیب دیده از کرونا در پیش گرفت.

سیاست پرداخت تسهیلات بانکی برای حمایت از بنگاههای آسیب دیده از شیوع بیماری کرونا، با نرخ سود 12 درصد در دستور کار دولت قرار گرفت و دولت تلاش کرد با استمهال بیمه ای، مالیاتی، زیرساختی انرژی و تمدید مجوزها به منظور حفظ و صیانت از بنگاهها گام بردارد.

دولت همچنین به منظور حمایت از بیکاران، پرداخت مقرری بیمه بیکاری دوران کرونا برای شاغلان بیکار شده تحت پوشش بیمه اجباری را به مرحله اجرا گذاشت که حدود 791 هزار نفر از این طریق مورد حمایت قرار گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تازه ترین آمار پرداخت تسهیلات کرونایی

تازه ترین آمار پرداخت تسهیلات کرونایی